Tuesday, September 25, 2007

part 2 memori RES'2

















Ni pic masa cover album yg kedua ngan RES'2..masa ni dah tinggal 4 org jer dlm group..yatie,umie,baby arin n me erin...watie dah terkluar dlm group kita org masa ni sal masaalah yg xdpt nak dickp kat sini...well by d way even do tinggal 4 org jer kita org stil happy n continue our perjuangaan...we never fell anything masa hilang watie...coz i know that we a strong even do 4 of us...


Masa ni jgn ckp ler aper yg aku dan yg lain rasa ..tuhan jer yg tau...maner saper nak nyanyi part watie klau bwk lagu yg ader suara dia...mula2 2 sakit sngt..but kita org try 2 cover evrything supaya xler terasa sngt...

Aku ingat lagi masa time ni..bnyk kenangan yg xkan aku lupa smpai skrg...maner aku ngan baby arin kena pukul teruk ngan mak aku masa zaman ni sal ader ler group member aku yg buat hal sal dia aku ngan adik aku yg teruk kena belasah smpai berdarah badan + bengkak sana sini..ader satu ari 2 aku ader photo shot ngan press..masa amik pic 2 nampak lah badan aku lebam sana sini...ngan kesan darah beku kat kaki akibat kena pukul ngan getah paip...aku xleh lupa masa 2 mak aku naik angin mcm org giler..getah paip oren tu dia lipat tiga dan zappppp!!! kena libas kat badan...perhhhhhh!!!!!..sakit yg teramat sngt...xterkira aku masa 2 berapa kali kena kat badan ngan kaki...yg aku sedih 2 bila part adik aku kena pukul..ya allah ya tuhan ku xsanggup rasa nyer aku nak tgk...aku dendam dlm ati yg aku xkan maaf kan org yg bagi aku masaalah ni...bukan salah aku tpi kenapa aku ngan adik aku yg kena...bukan tu jer bnyk lagi yg lbih teruk pun ader...maki hamun supah seranah pun ader...but aku tau yg tuhan 2 maha kaya...saper yg slh dan yg benar akn dibalas jua...












Ni lak pic masa buat show tuk final DEWI REMAJA...dah lamer giler dah aku pun xingt tahun berapa...hehehhehe....








Yg ni pic aku ngan peminat setia ..budak singapore...maner jer kita org buat show sure ader muka dia...bkn tu jer sanggup tunggu smpai kita org abis show...ramai lagi ler yg join ngan dia ni but aku cumer ader pic dia jer...bagi aku peminat angan artis samer jer xder yg beza pun...2 yg best...



Part ni lak kemasukkan ahli baru dlm RES'2...DIDA..aku ingat lagi masa dtg tuk audition ngan kita org,malu2 kuching,but kita org buat dia fell like home..susah gak nak terima dia mula2..yerlah ahli baru..blh ker dia ngam ngan kita org?,nak belajar menari lagi,hafal lagu lagi?...kita org amik masa nak terima dida coz takut nti x ngam saper yg susah...but akhir nyer kat aputus dah ader..kita org amik dai tuk join n bagi peluang kat dia...nak terima org baru dlm group ni bkn senang..susah...masa 2 bukan dida jer yg dtg audition ramai yg dtg but dida yg terpilih coz she have what we want n like...so we back 2 5 person again...


Aku rindu sngt ngan group aku ni..sesangat nyer rindu...i wish can turn back again...walau pun bnyk citer yg xelok sal RES'2..korang xtau citer sebenar aper yg berlaku...sedih,susah nyer kita org kena mcm2..tu yg kita org geram benda yg xbuat org kata kita org buat n then..kita org ader ckp samer sendiri xguna nak tegakkan aper pun org xkan percaya..so lebih baik kita buat...xkan korang xpernah rasa muda dan rasa nak enjoy...yerlah zaman muda masih mentah lagi..enjoy xingat ader duit ler katakan..kita org pun manusia biasa gak ..cumer yg silap kat c2 kita org muda dan enjoy smpai xingat dunia....well manusia belajar dari kesilapan begitu juga ngan aku dan bdk res'2 yg lain...
bersambung...

5 comments:

UsahaOne said...

Salam

Nama saya Shafaric dari Shah Alam. Baru-baru ini saya terbaca kisah awak di forum Cari dan secara kebetulan ada seorang member di forum tersebut meletakkan link ke blog awak.

Kebetulan saya memang ingin mencari kawan lama saya di sekolah rendah yang pernah menyertai kumpulan Res2 dahulu. Nama panggilan dia Dida dan nama penuhnya Nursyahidah Binti Abd Jalil kalau tak silap. Kami pernah sekelas dari Form 1 sehingga Form 4 di Sekolah Menengah Tanjung Malim, Perak sebelum ayahnya bertukar kerja ke Kuala Lumpur. Masa di Tanjung Malim, ayahnya seorang pensyarah di UPSI. Dahulu kami agak rapat (tak pasti dia masih ingat pada saya lagi atau tidak) dan lose contact bila saya sambung belajar ke USM. Berita terakhir saya terima mengenai Dida adalah apabila dia menyertai kumpulan Res2. Lepas tu langsung tiada khabar berita sebab susah sangat nak bercakap dengan dia bila call rumahnya. Father dia banyak sangat soalan ... So faham-faham jelah.

Jadi saya harap sangat-sangat awak dapat bantu saya trace balik kawan saya yang sorang ni. Dah lama saya cari dia. So kalau ada apa apa maklumat, boleh lah msg atau call saya di 019-2095076. Tolong ye ...

Terima kasih

Unknown said...

tu semua kisah lama, jadikan iktibar n memory yg paling manis buat k.erin.. sy pernah gak nmpk k.erin n the gang kt club.. bg sy mmg waktu muda kita xpikir apepun.. dosa, pahala.. yg pikir ms tu enjoy.. bila smpi masanya kt pasti akan berubah.. at least skrg, kita pernah merasa hidup mcm tu.. sy jadikan pengalaman yg manis dan pahit.. bg sy pengalaman mendewasakan kita.. yg penting.. kita diberi peluang utk berubah menjadi lebih baik...

erine said...

hi shafaric....sowi late reply..
actualy i pun xjmpa dida...but i wil find her...just fr u n past ur number to her...i promise...

Ain Hasanudin said...

hye kak erin... sy dl mnt sgt dkt akk.. xsngkakn rupenye jd artis nie ssh... sy sedih bile dgr cerita akk... hrp akk tabah k... sy ad add akk at fb... hope approvelh erk... nurain delicia

erine said...

salam ain..
Alhamdulillah dik,sis sng ok...dnt wori k...by the way trima kasih kasi sis semangat...a,in