Sunday, September 30, 2007

KEMALANGAN AKU KETIKA P'TICE REMY


BISSMILLAH...

AHAD 30 SEPT 2007 - Ari yg aku xleh nak lupa,aku di timpa kemalangan yg xpernah aku alami selama aku menari..entah mcm maner tiba-tiba aku rasa kejang kedua belah kaki aku..p'tice makin lama makin teruk,badan aku dah xlarat nak terima lagi tapi aku kuatkan gak bab nak jayakan musical ni..dari semalam lagi aku dah rasa sakit,dgn jadual makin ketat,cuti pun xder,rehat jgn ckplah memang xcukup...kita org cuma ader 12 ari jer lagi tuk show,seram sejuk aku bila dgr 12 ari jer,maner xnyer nilah 1st time aku wat musical..lain rasa nyer antara show biasa ngan show musical..aku dpt rasakan tu semua.

Aku rasa serba salah lak bila jdi cam ni...p'tice berhenti sal aku,yg lain smua terperanjat...termasuk PAT sekali,aku nak ckp yg aku dah xtahan sakit sngt but xberani n malas banyak lagi yg nak kena buat..aku kesian ngan PAT sal aku nti kejer dia tergendala,dah jadi bnyk kejer...lagi pun aku xpernah rasa p;tice cam ni 10 jam 1 ari...ramai org kata aku giler buat p'tice 10 jam,maner ader smpai mcm ni...but ini yg benar..sabar jer lahkan...

Bnyk yg aku sabar masa buat remy ni..begitu gak ngan yg lain..semua berkorban teramat sngt..1 tahap nti aper yg kita org korbankan ni xberbaloi aku pun xtau ler dimana silap nyer..

Masa kejadian tu,aku dah xleh nak diri lagi dah,dgn berdenyut,sakit,..tgh2 berdiri aku dah xlarat sngt...zappp!!!!..kebas dua belah kaki,aku nak jatuh but nasib baik aku cpt2 duduk...ya allah ya tuhan ku..itu ler yg dpt aku ingat dan sebut dlm ati..nak tercabut nyawa masa tu aku rasa..aku terus baring kat lantai,masa ni dah xingat aper lagi dah,yg aku tau aku rasa mcm nak cabut jer 2 belah kaki ni..dari peha kaki smpai ler ke jari kaki aku sakit ngan kebas teramat sngt...aku kuat kan ati tuk gerakkan kaki,setiap gerak yg aku buat terasa sakit dan pergerakkan tu ler yg menarik urat kaki aku makin tegang n tegang...aku takut urat kaki aku akan putus...ramai yg tlg aku,termasuk ler bdk transfomer...ader yg kipas ader yg buatkan aku air,urut aku ,picit aku,bagi kata semangat,suruh aku buat 2 buat ni...masa ni aku dapat rasa aura kasih sayang kat depan aku cuma aku xdpt nak sambut..bdn aku makin lemah dan lemah...nak aku capai tpi aku xberdaya..aku kalah dlm perjuangan aku ari ini...

Dengan ikhlas ati dan e-ein sucikan diri ini dan rendahkan diri ini tuk berterima kasih yg ter amat-amatlah dari e-ein dilahirkan sampai nafas terakhir e-ein kat dunia ni kat semua yg tlg e-ein masa ni...e-ein xkan luper...insyaallah..

EDA,
tima kasih,e-ein dpt rasa aura kasih sayang yg kuat dari eda,pertolongan yg diberi teramat lah berharga sngt.

PAT,
Tima kasih gak yg teramat bab tlg e-ein...sori pat e-ein kecewakan pat..n bkn salah pat,e-ein yg xtau nak jaga diri tu jer..i wil b ok..i promise wil b careful after dis,

AMOI..
Thanks amoi...i never 4 get that wat u did n helping me..tq so much..

MK,
Tq so much frm d bottom of my heart...i can't c u but i can c ur hand holding fan...

ADIK,
Tima kasih,k.e-ein tau adik urt kepala k-e-ein,

IGGIE,
Tq also 2 u 4 helping me..

AZRUL...
Tima kasih yg teramat gak e-ein nak ucapkan,aku xingat cam ner ko blh ader dpn aku,yg aku tau bila bukak mata jer ko yg aku nampak..mcm magic lak ko ni..

Yg lain aku xleh nak ingat bab kepala aku mcm nak pecah,ngan tangan aku kebas 2 belah..aku rasa mcm nak kejang 1 badan,masa aku nak pitam,kepala aku rasa nak pecah,bkn pening biasa yg sku selalu kena,yg ni lain sngt sampai kabur mata...pandangan aku kabur,sayup jer aku dengar suara org kat depan...aku cume leh dengar nafas aku dgn jelas...aku panik giler,xpernah aku rasa camni...aper yg xkener????

Sekarang ni aku kat umah,duduk kat depan laptop kakak aku atas katil dlm bilik semata-mata nak tulis ni...aku kena MC ari ni..aku nak dtg but dah kena marah ngan pat malam semalam..aku kena rehat.so tu ler yg aku ader masa tulis ni...

N last sekali...

Buat adik aku...
Tima kasih yg teramat sngt ko tlg aku...sori klau menyusahkan ko selama ni..tima kasih bawak aku gie klinik...insyallah klau aku dapat balas aku akan balas balik aper yg ko tlg but buat nyer aku xdpt bals kat dunia ni aku akn balas bila ak dpt masuk syurga nti...

TIMA KASIH ...
e-ein

No comments: