Friday, September 28, 2007

kejadian di remy


Ari ni...aper yg terjadi kat aku ngan smua org kat remy..sedih sngt..entah aper yg emosional sngt ari ni aku pun xtau,,tiba2 smua org jadi sensitive...dtg p'tice cam biasa..masa tgh p'tice tdi adlin jdi marah xtentu pasal...then yg lain termasuk ler director n asst director pun agin lain mcm...smua jdi senyap..

Tiba2 smua xnak ptice..kita org berkumpul as 1 group buat bulatan n then kita org smua pegang tangan masing2...aku jdi hairan knapa?dan mengapa?...rupa2 nyer kita org berckp antara 1 samer lain sal aper yg terjadi dan aper yg patut kita org kena buat...start ngan dance captain aku bersuara..masing2 stil lagi pegang tangan...so aku yg baru ni barulah faham aper yg jadi...

Smua mula sedih...aura ari ni xberapa bagus..aku sedih sngt aper yg kita org buat xdpt smpai mcm maner yg director nak...mula lah segala perbincangan antara essembel...
mng btul aper yg dance captain aku ckp...xnampak aper yg sepatut nyer kita org kena buat...masing2 senyap...lepas 1 1 bersuara termasuk aku sekali..
Aura ari ni smua xbest...semangat hilang tiba2...aper yg terjadi ari ni aku amik sebagai iktibar dan peringatan tuk aku dan yg lain...

Last sekali semua org start ngan alfatiha tuk pulih kan semangat tuk berkerja ngan bagus..inilah kemestian tuk org yg buat musical dan masuk panggung..bila org kuat bersuara kita org jdi semangat blik..ader yg menagis bila sisi perbincangan antara essembel berakhir..dlm bulatan kita org bergilir-gilir peluk antara 1 samer lain tanda yg kita org 1 family dan xder saper yg dpt jatuhkan semangat kita org..

mula dari esok akn ader semgat baru dlm diri aku dan yg lain..insyaallah..aku nak sangat tgk smua nyer happy dan dpt jayakan musical remy ni...1 family 1 ati 1 kata 1 jiwa 1 rentak 1 semangat dan 1 kejayaan yg mesti...

esok aderlah ari yg mencabar bagi semua org..dah start masuk stage...aku mesti blh dan begitu gak ngan smua org...amin

No comments: