Tuesday, March 16, 2010

me n res'2 part 3



salam....

lamer xlamer ler aku tinggalkan blog ni since ader fb...but aku still active gak...
k skrg aku nak sambung ape yg aku janjikan tuk tatapan smua...tiada rahsia nak dirahsiakan dan aku xmalu nak citer aper yg aku nak citer n rasa....

Setelah sekian lamer kami bersama menempuh mcm2 dugaan n fitnah org yg mengaibkan...kami semakin kuat tuk terus jln kehadapan,bagi aku ni smua bkn nyer alasan tuk kami patah semangat atau menyerah kalah,tidak samer sekali...bkn senang bergelar artis dlm dunia ni...klau xcekal menempuh dugaan jgn cuba...aku sebagai bekas artis xmenghalang atau patahkan semangat korang kat luar tu...cuma memberi tau tuk bersedia sebelum menyesal...kami xmenyesal jadi artis dan xminta pun dah rezeki kami...alhamdullillah...syukur sngt...kami berterima kasih pada wartawan yg bnyk bantu kami dari kami mula2 nak jadi artis smpai ler kami bubar...but stil lagi ader yg masih menyokong tuk kami terus kan niat buat reunion...insyaallah ader rezeki ader lah...
setelah aku gagal dlm 1st married,aku kembali balik joint res'2...masa tu aku ingt lagi tinggal 4 org jer --dida--baby arin--yatie n umie...aku kembali ker kl tuk bersama diaorg...masa ni aku sedih sngt kami smua berjumpa balik di carlos hasienda kat jln tun razak n aku citerkan aper yg jadi kat aku semasa kat pahang...well...they accept me bck dlm group...we bck as 5 not 4 anymore...
kli ni kita org cari show sendiri setelah bnyk sngt duggan yg kami dapat dari mcm2 pihak...namun tetap xpatah kan semangat kita orang...alhamdulillah berjaya juga kami dapatkan show baik kat kl tau kat luar kl...bukan tu ajer kita org smua cuba mcm² kerja seperti buat part time model tuk majalah,pengacara,n etc...smuanya berjln ngan baik....sekali sekali tu ader gak yg kami xdapat,xsemesti nyer aku tulis blog ni nak citer yg baik2 jer...aku tetap akan citer aper yg terjadi baik dan buruk nyer.....biasalah manusia bila dah berjaya skit mudah lupa cam tu gak ngan kita org smua...mula lah masing2 sibuk clubing saner sini,minum,isap rokok but kami bkn bohsia yg korang suka sngt ckp....skrg aku nak tnya korang aper itu BOHSIA yg sebenarnya...salah ker kita org nak hepi setelah penat bagi nak mampus cari duit,buat show sana sini....cuma satu jer salah kita masa tu ya itu terlebih dati aper yg sepatutnyer...maner ade manusia yg sempurna...xkan ader...so cam tu ngan kita org....sejarah idup kita org dlu smua dari keluarga yg susah giler...terutama aku ngan adik aku...duduk kat umah setinggan (umah haram) yg atap bumbung bocor sana sini,lantai umah hanya beralas kayu papan yg nak reput n renggang sana sini...paling sedap dlu dpt mkn is ayam goreng itu pun seminggu sekali jer dpt...hari lain cuma nasi n ubi kayu rebuk samer telur goreng....
k bck to res'2 part...selepas aper yg jadi masa kita org smua lupa n lalai...tuhan tu maha kaya, dibalas jua...aku mengaku yg kita org ni mng suka clubbing...but slah ker?..aku xpaham sngt aper yg hina sngt kita org ni smpi org suka kata mcm2 kat kita org....
baru2 ni aku ader baca web sal gossip cara berhemah...aper kenamer tu????....OMG!!!...cara cam tu berhemah????...mengaibkan org xtentu pasal...citer sal mati ,dosa n pahala but korang tau ker gossip tu kira mengumpat gak,kan dosa juga namer nyer....masing2 gah ngan masing2 nyer comment...ckp ikut suka rasa....wah!!!...aku tgkkan jer comment tu smua...aku xler pandai sngt sal agama but stil aku tau gak skit2...org melayu kita ni klau bab mengumpat n mengaibkan org mng terra...aku respek sngt....syabas pada yg terasa...semoga menjamin masa depan...amin...
kutuk pic aku masa reunion...hmmm....ader gak aku selitkan komen kat c2...sebab aku dah meluat sngt...sabar jer lah...nasib baik group ni dah xder...klau ader aku xtau cam er agaknyer...ader hikmat group ni bubar pun....so....pada siapa yg xsuka membaca ni harap maaf lah yer klau terasa...xbermaksud cuma meluahkan aper yg dirasa...so sekarang masing dah buat hal masing2 n dah berkeluarga cuma aku n adik aku jer yg stil xjmpa...bkn memilih cuma takut n serik tu jer....umie skrg kat oversea...yati kat ampang...aku n adik aku lak kat setiawangsa....but kita org stil keep in touch n xpernah putus....aper yg special nyer kita org is...we know who we are n we stil together until now....sebelum mengundurkan diri...terima kasih bebanyak baca blog ni....so harap aku akn up date lagi sal aku n res'2...insyaallah...amin....salam

1 comment:

Kumpulan Feminin said...

Baru jumpa blog ni... best baca apa yg korang sendiri rasa... coz sblm ni kami peminat ni hanya baca dr side wartawan je. Anyway, amik segala yg baik sbg panduan dan yg sebaliknya sbg sempadan. All d best!!!