Saturday, March 8, 2014

ya ALLAH ampunilah aku

Bismillah...

Dear diary...aku selalu tertanya knapa kesudahan nasibku selalu berakhir begini...adakah kerana dosa² lampau ku ?? ...klau aku yg bersalah ampuni aku ya ALLAH...kerana aku gagal dlm mempertahankan segalanya...knapa aku xdpt bahagia seperti org lain bahagia??...knapa hanya seketika???...aku redha dgn ketentuan ALLAH...aku terima qadla & qadar perjalanan hidupku jdi begini...aku redha smua ni dan belajar menerima semua ni kerana ALLAH SWT...
Aku kehilangan lg separuh jiwaku...walaupun berat tuk aku lepaskan dan ku telan aku pasrah Dan aku redha...aku kehilangan bahu untuk aku bermanja...aku kehilangan tangan tak aku cium memohon restu....aku kehilangan teman tuk aku bercerita...aku kehilangan imam tuk aku berjemaah...dan aku kehilangan org yg dpt membimbing aku didunia Dan akhirat....ya ALLAH sungguh berat rasa hati ini menanggung segala²nya apa lg disaat aku kehilangan segala²nya...ALLAHhuakbar....subahanALLAH...
ABAH....ampunkan ein abah kerana gagal menjadi anak yg baik ...ya ALLAH aku rindu pada aruwah ayahku ya ALLAH...teramat rinduuuu...al-fatihah...
Walau apa pun aku tetap bersyukur sepanjangan perjalanan ni banyak yg aku perlajari mengenali erti cinta pada ALLAH Dan cinta pada manusia....tidak perlu tuk aku buktikan Dan xperlu tuk aku ungkaikan pd sesiapa...cukup hanya ALLAH swt yg tau...mungkin ini yg terbaik buatku yg telah diaturkan olehya....dia lebih mengetahui APA yg terbaik buatku...inilah ujian untukku...terima kasih ya ALLAH ya RAHMAN ya RAHIM...setiap diatas xkan selamanya akn berada diatas...Dan setiap yg dibawah xkan selamanya akn berada dibawah...aku percaya pada KIFARAH ...aku percaya jaminan ALLAH itu benar..Dan akupercaya.setiap kejadian pasti ada hikmahnya adalah benar...banyak yg aku pelajari dri smua ni...Dan aku xtakut untuk bangkit Dan mengharungi smua ni...kerana aku tau I NEVER WALK ALONE...ALLAH SWT sentiasa ada bersamaku...terima kasih kerana membenarkan aku menumpang kasih...terima kasih atas segala jasa Dan budi baik selama 2 tahun menjaga aku Dan anak...terima kasih diatas sebab² yg membuatkan aku terus kuat ...terima kasih diatas pengenalan yg pahit dan manis...terima kasih atas segala²nya....Dan terima kasih kerana membukakan mataku tuk mengenali erti sebuah kehidupan....
Ya ALLAH....ampunilah segala dosa²ku terhadapnya...dosa² kepada kedua ibu bapaku...dosa² kepada adik beradikku...dosa² terhadap masa lampauku...dosa² terhadap anakku...Dan dosa² terhadap kawanku...maafkan aku kerana aku xsempurna yg kau inginkan...amin yra

1 comment:

Unknown said...

Moga sdr Erin terus tabah menjalani liku2 hidup. Sesungguhnya hanya org2 terpilih sahaja yg diberi ujian yg berat oleh Allah.Maka berbahgia & bersyukurlah kerana ujian itu tandanya Allah sayang pada kita & mahu kita berusaha utk terus mendekatiNya.

Stay strong ok. May Allah bless you. Ssalan