Tuesday, January 4, 2011

2011 oh 2011...tahun rezeki...

wlcm 2011 n bye2 2010...cam tu gak ngan smua kenangan aku,dibuang dan dijadikan iktibar tuk 2011 ni...kli ni aku rasa 2011 terasa lain sngt,semangat aku membuak-buak...rezeki aku dtg ngam2 nak masuk2011...wah!!!!...bestnya..lepas satu2 rezeki dtg meguling,namun aku xpernah lupa pada yg memerlukan gak...rezeki allah ta'alla kasi aku nak kongsi ngan yg lelain yg amat memerlukan...xlupa gak aku kasi mak aku duit...simpan skit tuk ank nak skool n my new company...yep aku dah bukak company aku sendiri cuma aku xder masa nak run betol2,coz aku dah start keje kat alor star...ok ler dlm 1 masa aku buat 3 keje...menari ...running company n keje...larat xlarat tu belakang kira yg aku tau 2011 ni aku nak make more money n be success dlm idup...aku bersyukur sngt aku dikelilingi org yg betul2 menolong aku dari segi mental n fizikal...alhamdulillah...selain tu aku bnyk gak belajar cam ner nak majukan diri dlm apa pun yg aku buat jnji aku kena berusaha n bersungguh buat smua ni sampai ber jaya....
aku dirahmati....
tu yg aku rasa skang ni...hope it will be 4ever...amin...dln idup aku ada dua org yg bnyk bantu aku dari segi kejaya ...kejaya means...ajar aku cam ner nak berjaya,nak buat duit,run business ler apa lagi...yg lelain aku kena bnyk belajar...klau ler betul apa yg aku rasa...tahun ni lah tahun rezeki bagi aku...bersambungggg

No comments: